Klachten
Bent u niet tevreden over een product of service van ons en heeft u een klacht, dan kunt u dit kenbaar maken aan ons door te mailen naar klacht@bandel-store.nl
Stichting WebwinkelKeur
Indien u niet tevreden bent met de door ons geboden oplossing kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling bij de Stichting WebwinkelKeur (https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/).
ODR Platform Europese Commissie
Het is vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie (https://ec.europa.eu/odr). Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is kunt u uw klacht aanmelden op het ODR platform.
Stichting WebwinkelKeur
Indien u niet tevreden bent met de door ons geboden oplossing kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling bij de Stichting WebwinkelKeur (https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/).
ODR Platform Europese Commissie
Het is vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie (https://ec.europa.eu/odr). Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is kunt u uw klacht aanmelden op het ODR platform.